Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Elektroniczne składanie wniosków

Z dniem 1 września 2020 roku na Uniwersytecie Warszawskim uruchomiony został System Zarządzania Dokumentami DocSense umożliwiający elektroniczne składanie dokumentów. W zakresie działania Biura Spraw Socjalnych można złożyć następujące wnioski:

  • wniosek o dofinansowanie wypoczynku dla dzieci;
  • wniosek o dofinansowanie wypoczynku dla pracowników;
  • wniosek o dofinansowanie wypoczynku w okresie Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku;
  • wniosek o dofinansowanie korzystania z zajęć sportowo-rekreacyjnych;
  • wniosek o przydział wczasów w ośrodkach UW.

W celu złożenia dokumentu drogą elektroniczną z sieci wewnętrznej Uczelni, wystarczy wejść na stronę System Zarządzania Dokumentami DocSense – otworzy się w nowym oknie i kliknąć przycisk „zaloguj się kontem UW”. Na stronie logowania należy podać swój identyfikator i hasło. Istnieje również możliwość dostępu do systemu spoza sieci wewnętrznej Uczelni poprzez wpięcie swojego komputera do sieci Uczelni wirtualnie. Przy pomocy VPN UW.

Szczegółowe informacje dot. dostępu do systemu DocSense spoza sieci wewnętrznej Uczelni znajdą Państwo w instrukcji:

Składanie wniosków o świadczenia ZFŚS – dokument pdf. – otworzy się w nowym oknie